دانلود موزیک ایرانی

دانلود موزیک ایرانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

لوازم خانگی ضروری و اصلی

لوازم خانگی ضروری

لوازم خانگی مهم ترین اجزا و کالا های یک خانه هستند؛ البته وجود برخی از آن ها ضرورت زیادی در خانه ها ندارد اما بدون حضور و وجود برخی از آن ها نمی توان زندگی کرد. در این مقاله قصد داریم لیستی از ضروری ترین لوازم خانگی را به شما ارائه کنیم.

لوازم خانگی ضروری

لیست و اسامی که در ادامه قرار است به شما بدهیم، لوازمی هستند که زندگی بدون استفاده از آن ها تقریبا غیر ممکن خواهد بود و مطمئنا وجود آن ها لازم و ضروری است.

یخچال

یخچال یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به حساب می آید؛ این کالا فوق العاده ضروری است و اگر در خانه ای از آن استفاده نشود، تمامی وسایل خوراکی و ... فاسد و مضر خواهند شد. البته امروزه تمامی خانواده ها از یخچال استفاده می کنند و وسایل خوراکی شان را درون آن می گذارند.
 

ساعت

شما به هیچ عنوان نمی توانید بدون استفاده از ساعت کار های تان را پیش ببرید؛ طبیعتا برای فهمیدن روز و شب و ساعت دقیق باید از این وسیله استفاده کنید. اکثر ساعت هایی که در این دهه طراحی و تولید شده اند، جنبه تزئینی هم دارند و دکوراسیون خانه شما از نظر ظاهری دچار مشکل نخواهد شد.

برای مثال، شما یک قرار کاری در ساعت 8 شب دارید؛ بدون اطلاع از ساعت نمی توانید سر وقت به قرار کاری تان برسید. در نتیجه برای سر وقت رسیدن و از بین نرفتن این قرار، باید از ساعت استفاده کنید و همواره برای از دست ندادن زمان، به آن توجه داشته باشید.

اجاق گاز

وجود یک اجاق گاز برای پخت و پز در هر خانه ای ضروری است؛ البته برخی از خانه ها از تک شعله برای پخت و پز استفاده می کنند که کاربرد بسیار کمتری نسبت به اجاق گاز دارد.

ماشین لباسشویی

کمتر خانه ای را می توانید بیابید که در آن برای شستن لباس از ماشین لباسشویی استفاده نمی شود؛ امروز اکثر خانواده ها برای شستن لباس و وسایل، از دست های شان کمک نمی گیرند و به راحتی آن ها را درون ماشین لباسشویی می اندازند و روشن می کنند تا صفر تا صد کار های مربوط به شستشو، توسط این وسیله انجام شود.

تلویزیون

تلویزیون را می توانید در اکثر خانه ها مشاهده کنید؛ به طور کلی، تمامی افراد در طول شبانه روز حداقل چند دقیقه ای را به تماشای فیلم و سریال و دیدن برنامه های تلویزیون می پردازند. لازمه تماشای آن ها، تلویزیون است. البته شما می توانید با تلفن همراه تان هم این برنامه ها را مشاهده کنید اما بدون شک تلویزیون کاربردی ترین وسیله برای تماشای فیلم و سریال است.
 

جمع بندی نهایی

لوازم خانگی ضروری که در این مقاله گفته شد، بخشی از مهم ترین وسایلی بودند که باید در خانه ها وجود داشته باشند؛ البته لوازم دیگری مانند کامپیوتر برای گذراندن اوقات فراغت و دسترسی به فضای مجازی و حتی راه اندازی کسب و کار، مایکروفر برای گرم کردن غذا و یا طبخ سریع آن ها، تهویه برای گردش هوا در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ... و حتی مبلمان برای نشستن راحت هم برای خانه ها جزء لوازمی است که اگر از آن ها استفاده نشود، کمبودشان حس خواهد شد.

به طور کلی، می توانید با مراجعه به سایت جنرال حیدری که یکی از بهترین سایت ها در زمینه لوازم خانگی است، قیمت و توضیحات تکمیلی را درباره این وسایل و لوازم خانگی ضروری که یک خانه به آن نیاز دارد، مشاهده و مطالعه کنید.

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 452 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 9:37

مزایای سفره یکبار مصرف
در انتخاب سفره های یکبار مصرفی که تهیه می کنید دقت کنید مراقب باشید محصولات استاندارد و مطمئن خریداری کنید و از تهیه سفره های یکبار مصرف ناسالم و غیر استاندارد پرهیز کنید از سفره یکبارمصرف نباید بوی نامطبوع استشمام شود خرید، استفاده و نگهداری از این سفره ها نیازمند رعایت برخی نکات مهم و ضروری است در ادامه مطلب به برخی توصیه ها در این زمینه اشاره کرده ایم .

 

سفره، میان خانواده‌های ایرانی یکی از ملزومات پرمصرفی است که چون روزانه و به دفعات استفاده می‌شود باید به بهداشت آن رسیدگی شود.

سفره جنس‌های مختلف حصیری، پارچه‌ای، پلاستیکی و انواع نایلونی یکبار مصرف دارد که انواع پلاستیکی آن به دلیل قابلیت تمیز شدن سریع با دستمال مرطوب و نم پس ندادن و عدم جذب رطوبت و آلودگی از کف زمین در اولویت قرار دارد که البته باید هنگام خرید، استفاده و نگهداری از آن نکاتی را رعایت کرد.

هنگام خرید سفره پلاستیکی، انواعی را که از مواد نو تهیه شده یعنی فاقد بوی نامطبوع و ذرات ریز پراکنده سیاه‌رنگ باشد و رنگ روشن و شفافی دارد انتخاب کنید.

از خرید سفره‏های پشت کرک‏دار که گرد و خاک و آلودگی کف زمین را به خود می‌گیرد، انواعی که نقوش برجسته داشته و آلودگی‌ها را در خود نگه می‌دارد و سفره‌هایی که پشت و روی آن بسختی قابل شناسایی است خودداری کنید.

پس از خوردن غذا سطح سفره را با یک دستمال غیرنایلونی نمدار تمیز کنید و تا زمانی که سطح سفره رطوبت دارد آن را جمع نکنید. در صورتی که سفره بواسطه مواد غذایی چرب و مرطوب کثیف شده باشد باید آن را با آب گرم و مواد شوینده بشویید و در آفتاب خشک کنید.

 

مزایای سفره یکبار مصرف


اما برخی از تولیدکنندگان برای سود بیشتر خود،سفره های بی کیفیتی را به بازار عرضه میکنند که هم برای محیط و هم سلامتی انسان مضر هستند.

تولیدکنندگان باید با استفاده از موادی که کمترین آسیب را به محیط زیست و سلامتی انسان برساند،انواع سفره یکبار مصرف را به بازار عرضه کنند.

درست است که استفاده از سفره های یکبار مصرف کار را برای ما راحت کرده است، اما اگر در انتخاب سفره یکبار مصرف دقت کافی نداشته باشیم و زمان استفاده از آن نکاتی را رعایت نکنیم ممکن است مشکلاتی برای ما به وجود آید.

اگر جزء کسانی هستید که از سفره های یکبار مصرف در زندگی روزمره خود زیاد استفاده می کنید،حتما به نکات زیر توجه کنید.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 379 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 9:32

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 697 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 8:31

آموزش تمام مفاهیم درسی از حرف آخر

 

موسسه حرف آخر، شاه کلید موفقیت در کنکور ۱۴۰۰

 

حرف آخر یک موسسه آموزشی می باشد که توسط استاد عبدالرضا منتظری پایه گذاری شده است. موسسه حرف آخر برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور جدیدترین روش‌های آموزشی را ارائه می‌دهد. در این مقاله در مورد ۹ ویژگی حرف آخر که باعث شده تبدیل به یکی از بهترین منابع کنکور شود می پردازیم.

مهم ترین سوالی که داوطلبان می پرسند این است که چرا حرف آخر جزو بهترین منابع کنکور است ؟ حرف آخر با استفاده از روش‌های آموزشی جدید، مفاهیم درسی را به صورت تصویرسازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. استفاده از تصویرسازی و انیمیشن‌سازی مفاهیم را به صورت بلندمدت در حافظه دانش‌آموزان ثبت می‌کند. این سوال برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پیش می‌آید که چرا حرف آخر؟ در این مقاله ویژگی‌های منحصربه‌فرد حرف آخر را بررسی می‌کنیم.

ویژگی های حرف آخر

آموزش با تصویرسازی و انیمیشن: خیال تا واقعیت

حرف آخر با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن، مفاهیم را آموزش می‌دهد. چرا این موسسه از تصویرسازی استفاده می‌کند؟ زیرا دانش‌آموزان باید از هر دو نیمکره مغز برای یادگیری مفاهیم استفاده کنند. متاسفانه در بیشتر آموزشگاه‌های کشور، دانش‌آموزان برای یادگیری فقط از نیمکره چپ استفاده می‌کنند. زمانی‌که مفاهیم به صورت انیمیشن آموزش داده می‌شوند مفاهیم به نیمکره راست منتقل می‌شوند. نیمکره راست حافظه بلندمدتی دارد. همین موضوع موجب می‌شود که مفاهیم برای طولانی مدت در ذهن دانش‌آموزان باقی بماند.

استفاده از الگو به جای تکنیک

بسیاری از موسسات و آموزشگاه‌های کشور برای حل سوالات از تکنیک‌های خاص استفاده می‌کنند. این تکنیک‌ها فقط برای حل یک سوال مناسب هستند. دانش‌آموزان نمی‌توانند در جلسه کنکور تمامی این تکنیک‌ها را به یاد بیاورند. موسسه حرف آخر روش جدیدی را برای این موضوع ابداع کرده است. استفاده از الگو به جای تکنیک! این موسسه با ارائه الگو  کمک می‌کند تا دانش‌آموزان یا یک راه به سوالات مختلفی پاسخ دهند. الگو در حرف آخر دو مرحله دارد:

آموزش تمام مفاهیم درسی به صورت تصویری

برقراری ارتباط بین مفاهیم در نیمکره راست مغز

تمامی مفاهیم درسی توسط اساتید حرف آخر به صورت تصویرسازی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. این تصاویر وارد نیمکره راست مغز دانش‌آموزان و داوطلبان می‌شود. نیمکره راست ارتباط پنهانی بین مفاهیم رو کشف می‌کند و در حافظه بلندمدت ثبت می‌نماید. یادگیری با نیمکره راست بسیار راحت است زیرا برای مدت طولانی مفاهیم در ذهن باقی می‌ماند. حرف آخر یک الگو را با تعداد زیادی از تکنیک‌ها ایجاد کرده است. الگو مانند یک شاه کلید است که تمامی سوالات را پاسخ می‌دهد.

منبع : https://www.ia.ir/news/83785683/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 430 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:46

بهترین راهکار برای کنکور چیست ؟

حرف آخر اینجا است تا شما را برای محقق شدن رویای قبولی در کنکور و پذیرش در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان یاری کند. ما می دانیم که شما ممکن است در این مسیر برای دستیابی به موفقیت به هر شیوه ای چنگ بزنید تا شاخ غول کنکور را بشکنید! و گاها به نتیجه دلخواه هم نمیرسید و پله های پیشرفت را به راحتی طی نمیکنید. باید از خودتان بپرسید که مشکل از کجا  نشأت میگیرد که همیشه یک جای کار می لنگد و پیمودن مسیر موفقیت میسر نمی شود؟! مخاطب ما در این مطلب شما کنکوری ثابت قدم و عزیزانی است که یک فرد کنکوری در بین اعضای خانواده یا دوستانشان دارند. به نظر میرسد آنقدر عطش رسیدن به کامیابی و پیروزی در وجود شما است که برای پیدا کردن مسیری روشن در حال خواندن این مقاله هستید. اما خبر خوش این است که این بار آدرس موفقیت را درست انتخاب کرده اید انتشارات حرف آخر اینجاست تا شما را به آرزویتان برساند.
 موسسه حرف آخر

حرف آخر: رویایی که رویا نیست

حقیقی شدن هر رویایی نیازمند تلاش، برنامه ریزی و پشتکار دارد و البته شناسایی مسیر درست و آشنایی با روش های اصولی درس خواندن، کلیدهای اصلی در موفقیت کنکور هستند. اما چه اتفاقی می افتاد اگر یک نسخه کوتاه اما معجزه گر در دستان خود داشتید و در کنکور امسال می توانستید گوی موفقیت را از رقیبانتان بربایید؟! به نظر هیجان انگیز و جذاب است که آدمی در راه رسیدن به اهدافش، نقشه راه را ترسیم کرده باشد و قدم به قدم به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.
اگر در بین چند راهی استفاده از تکنیک های تست زنی و مهارت های کنکور گیر افتاده اید، موسسه حرف آخر اینجا است تا شما را از این سردرگمی و گسستگی مسیر نجات دهد. در واقع تعیین بهترین موسسه مطابق با معیارهای برتر آموزشی که بتواند موثرترین متدهای بروز دنیا را ارائه دهد و شامل اساتید مجرب و با سابقه درخشان باشد، حرف اول و آخر را در قبولی کنکور می زند.  
 با جرأت می توان گفت که نقشه راه در دستان موسسه حرف آخر است و با جذاب ترین و هیجان انگیزترین شیوه های نوین برای اولین بار در ایران کار خودش را آغاز کرده است.
پس برای اینکه بتوانید سال دیگر در چنین روزی به عقب نگاه کنید و در مورد اثر جادویی حرف آخر در مسیر حقیقی کردن رویاهایتان لبخند بزنید. لطفا  همین الان به سایت رسمی "حرف آخر" سر بزنید.

منبع : https://www.aftabir.com/reportages/view/755/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 610 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 7:09

آشنايي با سايت ميزبان پلاست

به سایت میزبان پلاست خوش آمدید

شرکت ستاره میزبان پارسیان یک مجموعه تولیدی محصولات یکبار مصرف در ایران میباشد که اهداف خود را بر پایه تولید محصولات با کیفیت ، اشتغالزایی و تامین رضایت مشتریان بنا نهاده است.

ویژگی های مجموعه ما

  • جوان و پرانگیزه
  • تلاش و پشتکار مداوم
  • همدلی و وفاق کارکنان
  • ارتباط قوی با زنجیره تامین

ویژگی های محصولات ما

  • کیفیتی نمونه
  • قیمت عالی
  • استحکام و زیبایی در بسته بندی
  • طراحی خلاقانه

شروع کار و تلاش برای تداوم...

کارخانه توليدی پلاستيک ستاره میزبان پارسیان در سال 1388 با توان توليد 20 تن در ماه فعاليت خود را در عرصه پلاستيک اغاز نمود. اين فعاليت ابتدا از کارگاه کوچکی در منطقه يافت آباد تهران با تنها 2 نيروی کار شروع شد .که پس از گذشت 2 سال با تلاش بسيار مديريت جوان و کارشناسان خبره اين رشته کارخانه به فضايی بزرگتر واقع در شهرک صنعتی شمس آباد انتقال يافت. در سال 92 کارخانه با بهره گيری از ماشين آلات پيشرفته و استفاده از تکنولوژی روز دنيا به رقابت با بزرگان اين صنعت در داخل کشور پرداخت.

البته برای رسیدن به موفقیت های بزرگی که در ذهن داریم راه طولانی در پیش خواهیم داشت. اعتقاد ما این است که با هدفمند کار کردن و دارای استراتژی بودن ، کار تیمی ،دسترسی به نیروی انسانی خوب ،تلاش و پشتکار مداوم سهامداران اصلی ،همدلی و وفاق کلیه کارکنان ، ایجاد تیم فروش خوب ، سهل الوصول بودن منابع اولیه در کشور ، ایجاد ارتباط خوب و جلب اعتماد تأمین کنندگان و خریداران و بطورکلی زنجیره تأمین قوی بتوانیم به صنعت تولید کشور کمک شایانی بنماییم

آغاز راه

و تلاش
برای رشد

احترام به اصول و ارزش ها ، برای رسیدن به اهداف...

مبناهای ارزشی ما در بخش ارزش های اخلاقی دینی؛ رعایت شئونات اسلامی در برخورد با همکاران و مشتریان و عدم هرگونه تقلب و غش در محصولات و معاملات،در بخش ارزش های اجتماعی خدمت به اقتصاد ملی در جهت رفاه خانوارها و حفظ محیط زیست و احترام به امور ذینفعان و حفظ مشتری مداری در بخش ارزش های حرفه ای ترویج حس مسئولیت پذیری، رقابت پذیری، کار تیمی و… میان کارکنان و ارزش نهادن به یادگیری، خلاقیت، نوآوری در راستای بهبود مستمر و ارزش های حقوقی و احترام و تبعیت از قوانین حقوقی از قانون کار گرفته تا قانون سلامت مواد غذایی میباشد.

يکی از اهداف مهم و اصلی اين مجموعه گسترش حجم توليد و افزايش تعداد کارکنان برای کمک به سيستم اشتغال زايی کشور است در سال جديد نگاه اصلي ما به خارج از مرز هاي کشورمان معطوف شده است، به طوری که در حال حاضر به 5 کشور همسايه (عراق ، افغانستان، ترکيه، پاکستان و ارمنستان) به صورت مداوم محصولات اين شرکت ارسال می شود.

منبع : https://mizbanplast.ir/

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 424 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 6:52

پیمان کامیار کیست ؟

فیزیک یکی از درس‌های تخصصی و مهم داوطلبان گروه تجربی و ریاضی است. همان طور که می‌دانید تراز درس فیزیک برای قبولی در رشته‌های پر درآمد تجربی و ریاضی اهمیت زیادی دارد. بنابراین داوطلبان باید این درس را با دقت زیادی مطالعه کنند. اما یک نکته مهم و حیاتی وجود دارد! داوطلبان باید درس فیزیک را از منابع و استادی آموزش ببینند که بهترین روش‌های فیزیک را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بدون شک زمانی‌که اسم درس فیزیک می‌آید همه در مورد استاد پیمان کامیار صحبت می‌کنیم. استاد پیمان کامیار مدرس فیزیک در موسسه حرف آخر است. تمامی داوطلبان با استاد کامیار آشنا هستند اما شاید با روش‌های آموزشی و ویژگی‌های تدریس استاد کامیار آشنا نباشند. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب یکی از برترین مدرسان موسسه حرف آخر یعنی استاد پیمان کامیار را به شما معرفی می‌کند.

پیمان کامیار

پیمان کامیار مرد شماره ۱ فیزیک در کشور

استاد کامیار یکی از برترین اساتید کشور در زمینه آموزش فیزیک است. الگوها و روش‌هایی که این استاد برای تدریس فیزیک به کار می‌برد داوطلبان را از حفظ کردن صدها فرمول نجات داده است. ابتدا بهتر است با سوابق تحصیلی و آموزشی استاد کامیار آشنا شویم تا درک بهتری از نحوه آموزش پیمان کامیار داشته باشیم.

سابقه تحصیلی استاد کامیار

پیمان کامیار در سال ۱۳۷۴ مدرک لیسانس فیزیک هسته‌ای خود را در دانشگاه تبریز کسب کرده است. او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته فیزیک حالت جامد و در دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد و توانست از دانشگاه شریف فارغ‌التحصیل شود. بدون شک فردی که توانسته است مدرک فوق لیسانس خود را در رشته فیزیک و در دانشگاه شریف کسب کند بهترین استاد برای تدریس درس فیزیک است.

پیمان کامیار

سوابق آموزشی استاد کامیار

استاد کامیار یکی از مدرسین برتر موسسه حرف آخر است. این استاد سوابق آموزشی بسیار درخشانی دارد و همین موضوع موجب شده است که تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان در سراسر ایران با او آشنا باشند. سوابق آموزشی استاد به صورت زیر هستند:

  • تدریس فیزیک در دبیرستان علوی اسلامی
  • آموزش درس فیزیک در دبیرستان شایستگان
  • تدریس در دبیرستان مهرنامی
  • آموزش فیزیک در دبیرستان صبا
  • تدریس فیزیک در دبیرستان فرزانگان مدرن
  • تدریس درس فیزیک برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کنکور حرف آخر و متوسطه دوم
  • تدریس درس فیزیک برای دانش‌آموزان متوسطه اول
  • تدریس فیزیک در مدرسه بین‌المللی تهران
  • تدریس فیزیک در اکثر شهرهای ایران از جمله شهر تبریز، ارومیه، شیراز و …
  • تدریس درس فیزیک در برترین مراکز آموزشی کنکور
  • مدرس درس فیزیک در شبکه‌های صدا و سیما
  • تدریس فیزیک در شبکه یک صدا و سیما
  • تدریس درس فیزیک در شبکه چهار صدا و سیما
  • تدریس درس فیزیک در برنامه‌های فرصت برابر و کارنامه بیست
  • فعالیت در کانون قلم‌چی
  • تدریس درس فیزیک در موسسات غیرانتفاعی کشور
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 396 تاريخ : 14 بهمن 1399 ساعت: 23:58

داستان سایت دارمارت چیست ؟

داستان شروع دارمارت…

 

من و دوستام عاشق ورزش کوه نوردی هستیم ولی متاسفانه، همیشه قبل از کوهنوردی مشکلاتی مثل گرون بودن وسایل کوهنوردی و بی کیفیت بودن بعضی از وسایل رو داشتیم، همین موضوع جلوی ما رو می گرفت و باعث می شد عشق به این ورزش درون ما کمرنگ بشه و از طرفی در محدوده محل زندگی ما هم فروشگاهی که تجهیزات کوهنوردی رو بفروشن نبود که ما راحت از اون فروشگاه خرید کنیم، از طرفی هم هیچ شناختی درباره تجهیزات کوهنوردی نداشتیم و نمی دونستیم چه برند و جنسی رو انتخاب کنیم که مناسب باشه، و مهمتر اینکه در بازار نمونه تقلبی تجهیزات هم زیاد بود،برای همین با خودم فکر کردم و به دوستام گفتم که اینجوری نمیشه باید یه فکر اساسی کرد، یه روز نشستم درباره این موضوع فکر کردم که چجوری میشه این مشکل رو حل کرد و راحت و بدون دغدغه رفت کوه!

اول رفتم سراغ سایت های معتبر خارجی که مطمئن بودم تجهیزات اورجینال عرضه میکنن بعدش کم کم به این نتیجه رسیدم که همین محصولات رو چرا خودم نفروشم و به آدمایی مثل خودم و دوستام کمک نکنم؟؟ و یه فروشگاه اینترنتی راه بندازم که کسایی که مشکل منو داشتن یا دارن بدون دغدغه برن کوه و نگرانی از این بابت نداشته باشن!

 

 

از طوفان تا دارمارت…

 

الان این فروشگاهی که می بینین به نام دارمارت نامگذاری کردم، فروشگاهیه که سال ۱۳۸۵ در زمینه لوازم ورزشی و کوهنوردی در جزیره زیبای قشم بندر درگهان استارت زدم و با ایجاد کارآفرینی و تاسیس شرکت طوفان طلایی قشم در سال ۱۳۸۹و خرید کالا از مبدا کشورهایی مثل چین و ویتنام و همچنین حذف کردن واسطه ها بطور مستقیم از معتبر ترین کارخونه ها و برندهای معروف جهانی کارمو ادامه دادم.

این فروشگاه من به نیت تأمین وسایل ورزش هایی همچون کوهنوردیه و کسایی که نمیدونن چه وسایلی بیشتر براشون مناسبه. در سال های آتی و خداروشکر با افزایش گرایش مردم به سمت کوهنوردی و طبیعت گردی و تنوع خیلی زیاد این تجهیزات، نوعی دودلی بین تازه واردای کوهنوردی به وجود میاره، این دودلی در اکثر مواقع به ضرر کسی هست که میخواد لوازم رو بخره ،چون که قطعا اون ها هم مثل گذشته من اطلاعات لازم رو ندارن و نمیدونن چه وسایل و چه برندی و با چه قیمتی مناسب کارشونه برای همین یکی از شاخه های فعالیت دارمارت ما متناسب با نیاز جامعه ست.

 

 

اما چرا به صورت یک فروشگاه اینترنتی راه اندازیش کردم؟!

 

چون فکر کردم دیدم فروشگاه های اینترنتی نسل جدیدی از کسب و کارن اونم در جهان امروز که همه کارا با اینترنته و اینکه این نوع کسب و کار هم به سرعت در حال پیشرفته و داره رفته رفته جایگزین فروش حضوری می شه. دلیل این اتفاق اینه که فروش اینترنتی شرایط رو هم برای مشتریا و هم برای فروشنده ها خیلی مناسب تر کرده و به نوعی یه فرآیند فروش برد-برد به حساب میاد.

بعضی از این دلایل رو به صورت خلاصه براتون میگم:

 

۱- اول اینکه دسترسی مشتریا به تعداد زیادی فروشگاه همزمان دسترسی دارن و حتی فرصت به وجود اومدن مقایسه بهتر وسایل با صرف زمان و انرژی و هزینه کمتر نسبت به مدل حضوریه.
۲- امکان سرویس دهی به مشتریا به صورت همزمان و نامحدود
۳- وجود نداشتن محدودیت زمانی برای خرید
۴- از بین رفتن محدودیت مرزهای جغرافیایی برای خرید
۵-  نیاز نبودن به فضای فیزیکی جهت فروش و در نتیجه کاهش هزینه های سربار مثل اجاره، مالیات مغازه، هزینه های جاری و …اصلا فکرشو میکردم مغزم سوت می کشید.

۶- کاهش هزینه تمام شده کالا در نتیجه کاهش هزینه های ما
اینا تنها گوشه ای از مزایای استفاده از فروشگاه های اینترنتی هستن.

تمام اینها باعث شد من این روش رو برای عرضه محصولات کوهنوردی و طبیعت گردی به جامعه علاقه مند انتخاب کنم. همینطور که تمام سعی این مجموعه اینه که محصولات با تنوع بالا و با کمترین هزینه در اختیار شما مشتریان قرار گیرد تا دیگه نیازی به جستجو و صرف هزینه، بیش از حد نباشه.

دادن کالاهای با قیمت مناسب و کیفیت عالی از برترین برندهای جهانی و ارائه خدمات پس از فروش و همچنین ارائه اطلاعات و توضیحات و راهنمایی خریداران جزء اصول این فروشگاهه.

بزرگترین سرمایه ما در این راه مشتریان ما هستن که با دادن نظرات مفید ما رو در ادامه این مسیر دلگرم می کنن. به همین دلیل کادر دارمارت همیشه احترام به مشتری را سرلوحه  قرار داده.

منبع : https://darmart.ir

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 365 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 6:21

خرید فالوور چگونه به رشد کسب و کار ما کمک می کند ؟

اهمیت فالوورهای واقعی در پیشرفت کسب و کار در اینستاگرام

از هر متخصص و یا کاربر اینترنت سؤال کنید که فالوور واقعی بهتر است یا فیک، قطعاً پاسخ او فالوور واقعی است، زیرا فالوور واقعی افزایش بازدید، لایک و کامنت را با خود به همراه دارد، که از اصلی‌ترین عوامل پیشرفت در دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

افرادی که قصد خرید از پیج اینستاگرام دارند در ابتدا به‌تناسب بین تعداد فالوور ها و تعداد لایک و کامنت پست‌ها توجه می‌کنند و بعدازآن تصمیم به خرید می‌گیرند. زمانی که شما فالوور واقعی داشته باشید، بدون شک تعداد لایک و کامنت پست‌های شما تناسب دارد و همین امر باعث می‌شود به‌مرورزمان علاوه بر فروش بالا، تعداد فالوورهای بیشتری را جذب کنید.

برای خرید فالوور هیچ‌وقت عجله نکنید و بلافاصله بعد از راه‌اندازی پیج خود اقدام به خرید فالوور نکنید. شما قبل از خرید فالوور باید به‌ظاهر و پست‌های اینستاگرامتان توجه کنید و با انتشار پست‌های باکیفیت و محتواهای جذاب، اساس یک پیج ایده آل و کاربرپسند را محیا کنید. بعدازاینکه تعداد پست‌های شما بیشتر شد، حال وقت آن رسیده که به‌صورت پارت بندی و کم‌کم اقدام به خرید فالوور کنید. افزایش فالوور به‌صورت عجله‌ای و یکجا علاوه بر اینکه سودآور نخواهد بود بلکه ممکن است منجر به نابودی صفحه شما نیز شود.

برای افزایش فالوور از برنامه‌هایی که در این حوزه ساخته‌شده‌اند کمک بگیرید. روش کاری این برنامه‌ها به این صورت است که، افرادی که درخواست افزایش فالوور می‌دهند را به هم متصل می‌کند و این افراد همدیگر را دنبال می‌کنند، و همین امر باعث افزایش فالوور تمامی افراد فعال در برنامه می‌شود. هنگام استفاده از این برنامه‌ها دقت کنید که زیاده‌روی نکنید و به‌صورت مقطعی از آنها استفاده کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

هدف و حرف اصلی از انتشار این مطلب این است که، بهترین راه و ایده آل ترین مسیر برای افزایش فالوور بدون شک استفاده از روش‌های طبیعی و ارگانیک است. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد، که شما تمرکز خود را بر روی محتواهای جذاب و پست‌های باکیفیت قرار دهید و اجازه دهید زمان کار خودش را انجام دهد، و این‌گونه است کی می‌توانید فالوور های واقعی و مشتریان دائمی خود را جذب کنید. پروسه جذب فالوور به‌صورت ارگانیک و با توجه به حضور رقبای بسیار زیاد در این حوزه، بسیار زمان‌بر است. اما اگر می‌خواهید کیفیت در پیج شما حرف اول و آخر را بزند باید صبور باشید.

13

خرید فالوور چگونه به رشد کسب و کار ما در اینستاگرام کمک می کند

زمانی که یک کاربر اینستاگرام وارد صفحه‌ای می‌شود اولین موردی که توجه او را جلب می‌کند، تعداد دنبال کنندگان آن است که باعث می‌شود تا کاربر با اعتماد بیشتری از خدمات و محصولات آن استفاده کند. این اعتماد باعث اعتبار بخشیدن به پیج می‌شود و بالا رفتن میزان اعتبار یک پیج، به افزایش فالوور واقعی منجر می‌شود.

اگر به‌تازگی وارد فضای کسب‌وکار اینستاگرام شده‌اید و تعداد فالوور های کمی دارید، پیشنهاد ما به شما این است که فالوور های واقعی بخرید تا علاوه بر بالا بردن اعتبار پیج خود، احتمال ورود پست‌ها به اکسپلورر را، به‌واسطه فعالیت فالوور های واقعی افزایش دهید.

قبل از خرید فالوور حتماً کیفیت پست‌ها و نمای پیج خود را بالا ببرید، تا هنگام ورود کاربر بتوانید توجه آن را به کمک محتواهای جذابی که منتشر کردید جلب کنید.

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 401 تاريخ : جمعه 10 بهمن 1399 ساعت: 0:05

چگونه در اینستاگرام دنبال کننده های خود را افزایش دهیم
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اینترنت محسوب می‌شود. این محبوبیت به دلیل سهولت در انتشار پست‌ها و رابط کاربری آسان شکل‌ گرفته است، که کاربران می‌توانند به‌راحتی تجربیات خود را به کمک تصاویر به اشتراک بگذارند. حال برای ما این سوال به وجود می آید که چگونه در اینستاگرام دنبال کننده‌های خود را افزایش دهیم؟
 

این‌یک سؤال بسیار مهم برای صاحبان کسب‌وکار است، که ما در این مطلب به این سؤال شما پاسخ‌خواهیم داد و شمارا با راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام از طریق، خرید فالوور واقعی، خرید فالوور فعال و خرید فالوور ایرانی ارزان آشنا خواهیم کرد.

مهم‌ترین دارایی هر کسب‌وکاری در اینستاگرام تعداد فالوور ها و دنبال کننده‌های آن صفحه است، که این مورد اهمیت تعداد فالوور ها را در فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار را نشان می‌دهد.

هنگام ورود به صفحه اینستاگرام اولین موردی که توجه کاربر را جلب می‌کند، تعداد دنبال کننده‌ها یا فالوور های صفحه موردنظر می‌باشد. هرچقدر تعداد فالوور های صفحه بالاتر باشد، بالطبع میزان اعتماد کاربر به صفحه افزایش پیدا می‌کند و احتمال فالو کردن صفحه بالا می‌رود.

اگر در اینترنت جست‌وجو کنید متوجه می‌شوید، که وب سایت‌های زیادی هستند که با عنوان: خرید فالوور تضمینی، خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور واقعی می‌توانند، مشکل شمارا برطرف کنند و به ازای دریافت مبلغ کمی تعداد فالوور های اینستاگرام شمارا افزایش دهند.

در این مطلب ما برای شما آسان‌ترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام، به‌صورت ارگانیک را بیان می‌کنیم، تا با این روش‌های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام آشنا شوید، پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 
 

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور

خرید فالوور واقعی و خرید فالوور فیک، یکی از مهم‌ترین بحث‌های دیجیتال مارکتینگ هستند، که همیشه موافقان و مخالفان زیادی را دارد. اگر فالوور های خریداری‌شده واقعی نباشند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا خرید فالوور واقعی تضمینی است؟ سؤالات بسیار زیادی در مورد خرید فالوور وجود دارد که هرکدام مطلب خاص خود را می‌طلبد، اما این موضوع را بسیار کوتاه توضیح خواهیم داد.

اگر پس از خرید فالوور میزان بازخورد بر روی پست‌های منتشرشده کم باشد، به کسب‌وکار شما لطمه وارد می‌شود. فرض کنید افرادی با توجه به تعداد فالوورهایتان قصد دارند تبلیغات محصولات خود را به شما واگذار کنند. پس از منتشر کردن پست تبلیغاتی برای این افراد متوجه بازخورد کم پست نسبت به تعداد فالوورهای شما می‌شوند. عملاً شما اعتماد مشتریان خود را از دست می‌دهید و این بسیار برای شما زیان‌آور خواهد بود و آینده کسب‌وکار خود را از بین می‌برید.

بنابراین اگر قصد دارید فالوور واقعی خریداری کنید، حتماً به واقعی بودن آن دقت کنید و از وب‌سایت موردنظر بخواهید که فروش فالوور واقعی خود را تضمین کند، تا بتوانید کسب‌وکار پیج اینستاگرام را گسترش دهید.

خرید فالوور فیک

از تأثیر بسیار زیاد فالوور های واقعی در افزایش فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار نمی‌توان غافل شد، اما این بدین معنی نیست که فالوور فیک ارزان هیچ تأثیری در پیشرفت کسب‌وکار ندارد. درواقع فالوور های واقعی و فالوور های فیک مکمل همدیگر هستند و تأثیر بسزایی در ارتقا کسب‌وکار شما دارند. اما این مهم زمانی انجام می‌گیرد که شما به اندازه کافی فالوور واقعی داشته باشید.

خرید فاوور فیک باعث می‌شود تا بتوانید کاربران اینستاگرام را به سمت پیج خود جذب کنید و در کنار آن زمانی که فالوور واقعی به‌اندازه کافی داشته باشید، پست‌های شما به میزان رضایت بخشی لایک می‌شوند و همین باعث می‌شود تا افراد ترغیب شوند که تبلیغات محصولات خود را به شما بسپارند.

فالوور فیک باعث می‌شود تا شما فالوورهای جدیدی را به صفحه خود جذب کنید، زیرا هنگامی‌که تعداد فالوورهای شما بالا باشد کاربران اینستاگرام به شما اعتماد می‌کنند و به‌راحتی آن را دنبال می‌کنند. توصیه ما این است که علاوه بر جذب فالوور واقعی، خرید فالوور فیک نیز انجام دهید، تا کسب‌وکار خود را به راحتی گسترش دهید.

 
 

بکارگیری ربات اینستاگرام

ربات‌های اینستاگرام یک سیستم هوشمند پیشرفته هستند، که برای افزایش فالوور و تبلیغات و همچنین مدیریت اکانت اینستاگرام طراحی‌شده‌اند. با تنظیم کردن ربات بر روی اهداف شما مانند: صفحات رقبا و پیج های پرطرفدار اینستاگرام، موقعیت‌های جغرافیایی و تگ‌ها، می‌توانید فالوور های واقعی و فالوور های فعال اینستاگرام را به‌صورت تضمینی جذب کنید.

روش کاری ربات‌های اینستاگرام به این صورت است که: بعد از انجام دادن تنظیمات ربات و فعال کردن آن، این ربات هوشمند با فعالیت خود در اینستاگرام مانند: کامنت، لایک و فالو کردن صفحات مدنظر شما و بازار هدف، باعث می‌شود تا حجم بسیار زیادی بازدیدکننده را به صفحه شما جذب کند و درنهایت باعث افزایش فالوور شما شود.

ویدیو‌های IGTV تهیه و منتشر کنید

اینستاگرام در ابتدا فعالیت خود یک شبکه تصویر محور بود، اما به‌مرورزمان و با اضافه کردن قابلیت IGTV دیگر از این حالت خارج‌شده است و امروزه همان‌طور که می‌بینید استفاده از ویدیوهای بلند، بسیار رواج پیداکرده و برندهای مختلفی از این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن محتواهای خود استفاده می‌کنند.

پس شما نیز از این قابلیت اینستاگرام برای افزایش فالوور و بالا بردن احتمال حضور خود در اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید، تا از رقبای خود عقب نمانید. اینستاگرام با آپدیت کردن این قابلیت قصد دارد تا ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کند، که این نکته اهمیت IGTV را به ما خاطرنشان می‌شود.

 
 

IGTV

احتمال اضافه کردن قسمت جست‌وجو در IGTV بسیار بالا است و این برای کسانی که در اینستاگرام ویدیو طولانی آپلود می‌کنند اهمیت فراوانی دارد و احتمال دیده شدن ویدیوها افزایش پیدا می‌کند.

با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شوند و به‌جای استفاده از برنامه‌های مختلف فالوور بگیر اینستاگرام، می‌توانید از این روش استفاده کنید. این روش یکی از روش‌های بسیار ایده آل برای توسعه برندها است، که تحقیقات مختلف این نکته را اثبات کرده است و سعی کنید همکاری خود را با اینفلوئنسرها ادامه دهید و آن را قطع نکنید.

به طور معمول بخش feed اینستاگرام بیشترین بخش مربوط به میکرواینفلوئنسرها می‌باشد، که این‌گونه افراد جذابیت بسیار بالایی را برای مخاطبان خوددارند. پس اگر سعی کنید همکاری خود را با این‌گونه افراد به‌طور منظم انجام دهید، می‌توانید به‌سادگی فالوورهای خود را افزایش دهید.

از سایر شبکه هابی اجتماعی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

فعالیت در دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود، که به دیده شدن پیج شما بسیار کمک می‌کند. از شبکه‌ها و پلتفرم‌هایی مانند: ممبر تلگرام،  ایمیل، یوتیوب، وب‌سایت، فیس بوک و.. برای انجام دادن این مهم کمک بگیرید.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 394 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 6:40

کسب درآمد از منزل
کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 400 تاريخ : جمعه 3 بهمن 1399 ساعت: 8:04

انواع حساب بانکی بین الملل

انواع حساب بانکی بین الملل

حساب های شخصی

شما به عنوان یک شخص می توانید برای خود درخواست حساب شخصی دلار و یورو و حتی پوند داشته باشید. عموما حساب های شخصی در یک سری از کشورها به راحتی بدون داشتن اقامت باز می شود و در برخی از کشورهای دیگر نیز می بایستی متقاضیان دارای کارت اقامت یا شرایط خاص باشند.

در کشورهایی به مانند کشور ترکیه شما بدون اینکه نیاز به کارت اقامت داشته باشید به راحتی می توانید با دارا بودن شرایط به بانک مراجعه کرده و حساب ارزی دلار و یورو بازکنید و مستر کارت و یا ویزا کارت دریافت کنید.

و از طریق این حساب و کارت های فیزیکی به حساب های خود در سراسر دنیا که عضو مستر و یا ویزا هستند دسترسی داشته باشید. می توانید پول نقد دریافت کنید و یا خرید اینترنتی انجام دهید و … . در کل می توان گفت داشتن حساب بین المللی برای شما امکانات ویژه ای را برای تبادلات مالی با دنیا فراهم می کند.

حساب های شرکتی

باز کردن حساب های شرکتی به راحتی حساب های شخصی نمی باشد زیرا برای افتتاح حساب شرکتی شما در ابتدا باید در آن کشور اقدام به ثبت شرکت کنید و با استفاده از مدارک و اسناد ثبت شرکت اقدام به افتتاح حساب شرکتی و دریافت درگاه بانکی نمایید.

در نظر داشته باشید که به حساب های شرکتی مالیات تعلق می گیرد به همین دلیل داشتن یک مشاور مالی برای شرکتتان الزامی می باشد زیرا که در بسیاری از موارد شما از قوانین مالیاتی آن کشور خبر نخواهید داشت.

افتتاح حساب بین المللی برای نقد کردن در آمد یوتیوب

در صورتی که به اطراف خود نگاه کنید به آسانی می توانید افرادی را ببینید که در فکر کسب درآمد دلاری در ایران هستند. این افراد در بسیاری از موارد گر چه موفق به کسب درآمد دلاری و یا یورویی می شوند ولیکن نمی دانند به چه صورتی می بایستی درآمدهای خود را دریافت کنند.

این افراد ممکن است از حساب های واسط استفاده کنند و یا مجبور شوند حساب آشنایان خود را برای دریافت درآمدهای ارزی خود ارایه کنند این در حالی است که به راحتی می توانند برای خود حساب ارزی داشته باشند.

یوتیوب دومین سایت پربازدید جهان بعد از گوگل می باشد که فرصت های شغلی مناسبی را برای بسیاری از افراد در سراسر جهان به اشراک می گذارد. کسب درآمد از یوتیوب در حال حاضر بسیار معمول شده است و به راحتی شما می توانید در اطرافیان خود افرادی را ببینید که موفق به کسب درآمد از یوتیوب می شوند.

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 328 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 21:49

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی موبایل اسپای 24

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی موبایل خانواده در فضای مجازی از راه دور

اولین سامانه آموزشی برنامه های ردیابی و کنترل مخفی گوشی موبایل فرزندان برای مراقبت خانواده

  • کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
  • کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
  • کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
  • کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص توسط فرزندان
  • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
  • نسخه های کاملا حرفه ای و دائمی، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه

✔ اولین و قدرتمند ترین سامانه آموزشی نرم افزارهای اندرویدی ردیابی، مکان یابی و کنترل گوشی تلفن همراه موبایل، جهت امنیت فرزندان و دیگر افراد خانواده

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان:کنترل نامحسوس گوشی و تبلت از راه دور

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان و نظارت بر خانواده از راه دور به شما امکان کنترل کامل،مخفی و از راه دور گوشی را میدهد.با استفاده از این برنامه میتونید نظارت دقیق بر تماس و پیامک های گوشیفرندان تون داشته باشید و علاوه بر این میتونید عکس و فیلم های گوشی رو هم از کنترل کنید.

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان برای والدین عزیز طراحی و برنامه نویسی شده لذا تمامی نیاز شما را برای کنترل مخفی و نامحسوس گوشی فرزندانتون در نظر گرفته ایم.کافیه این برنامه رو روی گوشی خودتون نصب کنید و سپس طبق فیلم آموزشی پیش رفته به صورت مخفیانه و از راه دور با گوشی  تمامی پیام ها،تماس های گوشی مورد نظر را کنترل و ردیابی کنید.

همچنین نحوه نصب و فعالسازی این برنامه بسیار راخته و همراه با فیلم آموزشی همه چی رو بهتون آموزش میدیم.

منبع : https://spy24.ir/

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 424 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 9:16

شرکت آرا سوفا

شرکت آرا سوفا ( مبل آرا ) یکی از موفق ترین تولید کنندگان مبلمان مدرن را به شما معرفی میکنیم که این شرکت 3 سال متوالی جایزه برترین تولید کننده صنعت مبلمان را دریافت کرده و همچنین این شرکت تندیس مبلمان صادراتی ایران را نیز دریافت کرده است و سابقه طولانی در تولید محصولات مختلف دارد. حدود 60 درصد تولیدات شرکت توسط ماشین آلات مدرن اروپایی انجام میشود که خروجی آن محصول بادوام و با کیفیت می باشد.

آرا سوفا صادر کننده برتر حوزه مبلمان مدرن

آرا سوفا (مبل آرا) تولید کننده مبلمان مدرن و مبل تختخواب شو مبل آرا ( آرا سوفا ) یکی از بزرگترین و با تجربه ترین تولید کنندگان در ایران می باشد که سابقه 17 سول تولید مستمر این کارخانه منجر به تولید محصولات بسیار با کیفیت گردیده مکانیزم ، لولاها و جک های مورد استفاده در کاناپه های تختخواب شو وارداتی از کشور ترکیه می باشد و همچنین سایر مواد اولیه مصرفی از بهترین تولید کنندگان داخلی تامین می شود. شرکت مبل آرا سوفا با کسب جوایز مختلف کیفی از سال 1392 تاکنون توانسته است علاوه بر بازارهای داخلی ، بازار مبل تخت خواب شو را در سایر کشور های هدف نیز بدست بیاورد.

 
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 356 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 8:56

مجموعه تک تیزر
درباره ما

فعالیت تک تیزر از سال 1397 با هدف ارتقاع سطح کیفیت و بازدهی تبلیغات ویدئویی و همچنین ایجاد یک سیستم هدفمند و یک پارچه برای رسیدن به بهترین و بالاترین کیفیت تبلیغات آغاز شده و تا به این لحظه ادامه دارد.

ما در تلاش هستیم تا با به کارگیری نیروی جوان ایرانی و با استفاده از تکنیک های روانشناسی، محتوای تبلیغاتی فوق العاده ای را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهیم. توجه داشته باشید تبلیغات می توانند به عنوان یک چاقو عمل کند! باید مراقب باشید دست خودتان را نبرید. منظور از این جمله آن است که تبلیغات گاها می تواند نه تنها برایتان جذب نداشته باشد بلکه به کسب و کارتان نیز آسیب بزند. تبلیغات کار هر کسی نیست و افراد باید تجربه دیجیتال مارکتینگ را حتما داشته باشند. استفاده از تبلیغ هایی با محتوای نادرست هر لحظه می تواند بر علیه کسب و کارتان باشد و موجب زمین خوردن شما شود لذا سعی کنید با استفاده از متخصصین باتجربه و خبر در زمینه تبلیغات و بازاریابی حتما مشورت کنید و قبل از هر اقدامی نظر آنان را جویا شوید. ما در تک تیزر پله پله و قدم به قدم در کنارتان هستیم تا تبلیغاتی حرفه ای ، کاملا اصولی و پربازده داشته باشید. استفاده از بهترین تکنولوژی برای خلق جلوه های ویژه تبلیغاتی یکی از بهترین اقداماتی است که در تولید محتوای تبلیغاتی به کار می گیریم.

خدمات تک تیزر تنها به ایران ختم نمی شود و در کشورهایی همچون کانادا ، آلمان ، سوئیس ، مالزی ، عراق و افغانستان نیز ارائه خدمات می دهد. باتوجه به کیفیت بسیار بالای خدمات تک تیزر توانسته ایم به یکی از پنج شرکت برتر در حوزه تبلیغات ویدئویی ایران تبدیل شویم و به یاری خداوند روز به روز درحال گسترش خدمات خود هستیم. افتخار می کنیم که تاکنون محتوای تبلیغاتی صدها کسب و کار بزرگ و کوچک ، ارگان های دولتی و خصوصی و استارت آپ های نوپا را تولید کرده ایم.

مجموعه تک تیزر زیر نظر شرکت ایده پرداز آروین گستر برنا به شماره ثبت ۶۳۸۸۳ می باشد لذا تمامی فعالیت های مجموعه تک تیزر قانونی و تحت نظارت ارگان های مرتبط می باشد.

منبع : https://www.taktizer.ir

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 430 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1399 ساعت: 21:19

دستگاه لیزر دایود چه کارآیی دارد ؟

قیمت دستگاه لیزر دایود

با پیشرفت تکنولوژی در اکثر حوزه‌ها، علم پزشکی مخصوصاً زیرمجموعه‌های آن توسعه زیادی داشته که در این بین رشد در حوزه‌ی پوست و مو دو چندان بوده است. زیبایی پوست و مو به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به حذف موهای زائد اشاره کرد. حال سوال اینجاست که در حال حاضر با چه روشی به پاک‌سازی پوست خود می‌پردازید؟ ژیلت؟ واکس، داروهای گیاهی؟ کدام؟ یا ترجیح می‌دهید از روش‌های نوین حال حاضر دنیا مانند انواع دستگاه‌های لیزر پوست استفاده کنید؟

هر چه هست هر فردی علاقه دارد که راحت‌ترین راه ممکن را برای حذف موهای زائد انتخاب کند که طبق آمارها استفاده از دستگاه‌های لیزر مو نشان می‌دهد که علاقه مردم به این‌گونه دستگاه‌ها روز به روز در حال افزایش است. هدف ما در این مقاله معرفی یکی از دستگاه‌های محبوب لیزر در جهان است که قابلیت‌های فراوانی از خود نشان داده است. نام این دستگاه، لیزر دایود است. اگر از این لیزر و چگونگی کارکرد آن چیزی نمی‌دانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ناگفته نماند، سرفصل‌های مهمی که در این مطلب مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از:

دستگاه لیزر دایود چگونه کار می‌کند

ابتدا عرض کنیم که استفاده از دستگاه‌های لیزر خصوصاً دایود باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. با این حال با توجه به داشتن هندپیس قدرتمند در این لیزر، کار حذف موهای زائد آنقدرها هم سخت نیست. در واقع نور منتشر شده از لیزر دایود بر روی بدن کشیده می‌شود و این نور توسط ملانین مو جذب خواهد شد و سپس به ریشه یا فولیکول مو برخورد می‌کند و به سادگی فولیکول را تحت تأثیر قرار داده و آن را ضعیف کرده تا کم کم به طور کامل حذف شود. مزیت این روش این است که نور فرستاده شده به سمت پوست بعد از عبور از آن فقط به ریشه مو می‌رسد و به بافت‌های کناری کاری ندارد، به همین دلیل است آسیب‌هایی که دیگر لیزرهای مو به بدن وارد می‌کنند در این لیزر دیده نمی‌شود.

دقت کنید که دستگاه لیزر دایود نیمه هادی است که از طول موج‌های مختلفی برای حذف موهای زائد استفاده می‌کند که هر یک از این طول موج‌ها برای نواحی مختلفی از پوست بکار می‌رود. گفتنی است که طول موج‌های قدرتمند این لیزر در برابر لیزرهای مشابه عملکرد بسیار عالی دارند، به همین خاطر در حال حاضر تنها دستگاه لیزری که بیشترین استفاده را در کلینیک‌ها دارد، لیزر دایود است.

مقایسه دستگاه لیزر دایود با دیگر دستگاه‌های مشابه

از چند لحاظ می‌توان دستگاه لیزر دایود را با دیگر دستگاه‌های لیزر مانند الکساندرایت یا ان دی یاگ مقایسه کرد که از جمله می‌توان به قدرت حذف مو، عوارض ایجاد کننده و مدت پاک بودن پوست اشاره کرد. در تحقیقاتی که در موسسه‌های مختلف در جهان انجام شد مشخص گردید که استفاده از دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست‌ها کارآیی خواهد داشت و این بدین معناست که دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد نیست. گفتنی است که دستگاه‌های ان دی یاگ و الکساندرایت به خوبی نتوانستند برای پوست‌های مختلف کارآیی درستی از خود نشان دهند.

همچنین در دیگر تحقیقات معین شد که استفاده از لیزر دایود درد بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بر بدن وارد می‌کند، البته ناگفته نماند که این درد شدت زیادی نداشته و صرفاً فقط از دو نوع عنوان شده بیشتر بوده است. همچنین در خصوص عوارض به جا مانده از سه دستگاه‌ لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ؛ باید گفت که تقریباً عوارض ایجاد شده مشابه به هم بوده است و هیچ یک از این سه دستگاه عملکرد بدتری نسبت به دیگری نداشته است. هر چند در خصوص عوارض ایجاد شده توسط لیزر دایود، گزارش‌های کمتری ارسال شده است.

مدت ماندگاری نیز در دستگاه دایود بیش از 6 ماه تخمین زده شد، این در حالی است که در دو دستگاه دیگر حداکثر بعد از 3 تا 4 ماه باید دوباره از دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده شود. به طور کلی با توجه به شواهد می‌توان گفت که از هر لحاظ دستگاه لیزر دایود برتری محسوسی نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر داشته است و همین امر به دلیل محکمی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس تبدیل شده است.


برای خرید و فروش دستگاه لیزر دایود به همراه مشاهده قیمت دستگاه لیزر دایود به سایت زیر مراجعه کنید.

https://alexdiode.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af/
 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 419 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 22:41

افتتاح حساب بین المللی

افتتاح حساب در ترکیه : در دنیای امروز هر روز بیشتر از دیروز به ضرورت حساب ارزی پی می بریم. حسابی که بتواند در تمام کشورها اعتبار داشته باشد و شما بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته و کلیه امور مالی خود را با آن انجام دهید. متاسفانه به دلیل تحریم های آمریکا برای بسیاری از هموطنان ما انتقال و دریافت وجوه ارزی با مشکلات زیادی همراه بوده است.

بسیاری از کشورها نیز حاضر به افتتاح حساب برای ایرانیان بدون داشتن اقامت و یا شهروندی اون کشور نیستند. این مشکلات فقط مختص افرادی که کار تجاری انجام می دهند نبوده است بلکه متوجه قشر عظیمی از دانشجویان، فروشندگان کالا در آمازون، یوتیوبرها و تمام افرادی هستند که به صورت فری لنسر کار می کنند.

عموما تمام این افراد در دریافت درآمدهای خود با مشکلات زیادی روبه رو می شوند به طوری که ممکن است حتی قادر به دریافت درآمدهای خود نباشند. اما راهکار چه چیزی می تواند باشد؟ دولت ترکیه با همکاری هایی که با دولت ایران داشته است به برخی از بانک های خود اجازه داده است که بدون داشتن اقامت و با دارا بودن شرایطی نسبت به افتتاح حساب بین المللی در این بانک ها اقدام کنند و از خدمات جهانی آنها استفاده کنند.

با حساب های ارزی بانک زراعت و ایش بانک به همراه کارت های ویزا ، مستر، گلد و پلاتینیوم شما به راحتی می توانید از تجربه یک شهروند جهانی لذت ببرید و تمام امور ارزی خود را به انجام برسانید. هر شخصی چه حقیقی و چه حقوقی می تواند با در دست داشتن مدارک نسبت به باز کردن حساب در ترکیه اقدام نماید.

افتتاح حساب بین المللی سبب می گردد که شما بتوانید در سطح جهانی به مبادله تجاری بپردازید و درآمدهای حاصل از مبادلات تجاری خود را دریافت نمایید. تمام بانک های دارای مجوز و فعال در ترکیه مشمول قوانین بانکداری ترکیه هستند که از جانب بانک مرکزی ترکیه اعلام می گردد.

برای افتتاح حساب بین المللی به آدرس https://www.aloapply.com/open-bank-account-in-turkey مراجعه کنید.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 332 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 21:53

تفاوت سئو و تبلیغات گوگل چیست؟

به گزارش نوآوری های روز در طول سال‌ها، بحث و گمانه زنی‌های زیادی در مورد استفاده از سئو و تبلیغات گوگل وجود داشته است. به طور کلی، هم سئو و هم تبلیغات گوگل دو استراتژی عالی برای مشاغل مختلف هستند، اما همه با ترجیح یکی بر دیگری و یا استفاده از هر دو موافق نیستند. افراد و مشاغل مختلف معمولا می‌پرسند آیا عمر سئو به اتمام رسیده است؟ آیا تبلیغات در گوگل گران است؟ یا اصلا ارزش سرمایه گذاری دارد؟ بگذارید خیالتان را راحت کنم و به شما بگویم همچنان می‌توانید برای سال‌های آینده از هر دو استفاده کنید و به طور جدی دیگر هیچ نگرانی در مورد از بین رفتن سئو وجود ندارد. هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی سرمایه گذاری برای بازاریابی آنلاین، چند تفاوت مهم را باید در نظر گرفت. از جمله تفاوت بین تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو( سئو ). بهبود سئو وبسایت شما می‌تواند با ایجاد صفحه و سایتی کاربردی‌تر برای کاربران، به رتبه بندی سایت شما در جستجوی گوگل کمک کند. قرار گرفتن در لیست‌های جستجو گوگل رایگان است و هیچ کس نمی‌تواند هزینه رتبه بندی بهتر را پرداخت کند، زیرا گوگل متعهد است که محتوای جستجوی ما را مفید و قابل اعتماد نگه دارد. تبلیغات گوگل، تبلیغات آنلاین پولی است که در کنار جستجوهای مربوطه و سایر مطالب وب ظاهر می شود. علی رغم برخی از دعاها تبلیغات در گوگل به سئوی سایت شما کمک نمی‌کند با این حال، تبلیغات می‌تواند در جذب و ارتباط با مخاطبان آنلاین بیشتر مفید باشد. در ادامه به بررسی نحوه کار هر یک و مزایای آن‌ها پرداخته‌ایم.

سئو سایت

تفاوت سئو و تبلیغات گوگل چیست؟

سئو سایت و تبلیغات در گوگل دو روش مهم برای افزایش بازدید سایت محسوب می‌شوند. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است برای درج محتوایی در سایت شما که امکان بهبود بازدید سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، سئو می‌تواند به سایت شما کمک کند تا بیشتر در جستجوهای مربوطه نشان داده شود. هنگام تلاش برای بهبود سئوی سایت خود، موارد مختلفی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. اگر می‌خواهید بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو به صورت حرفه‌ای انجام شود بهتر است از یک متخصص سئو در این زمینه کمک بگیرید. در مرحله اول اطمینان حاصل کنید که نوشته‌های وب سایت شما واضح، مفید و توصیفی است و موضوع خود را با زبانی ساده و آسان برای خواننده توضیح داده‌اید. سعی کنید کلماتی را که فکر می کنید کاربر هنگام جستجوی آنلاین استفاده می‌کند را در متن خود به کار ببرید. برای جذب مخاطب بیشتر از کلمات کلیدی نامربوط در سایت خود استفاده نکنید. گوگل حساسیت زیادی روی صفحات جعلی که قصدشان فریب دادن مخاطب است دارد و این صفحات را از لیست جستجو حذف می‌کند. برای داشتن سئوی خوب فقط به فهم و راحتی کاربر فکر کنید و به آن پایبند باشید.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 376 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:20

افزایش لایک اینستاگرام

مقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگرام

این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. اما کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که تعداد فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه تعداد لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزایش لایک اینستاگرام خواهیم بود؟

روش های مختلفی به منظور افزایش لایک در اینستاگرام به غیر از خرید لایک اینستاگرام وجود دارند که البته اغلب آن ها بازده آنی را به همراه نخواهند داشت و به مرور منجر به افزایش تعداد لایک پست هایتان می‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش 13 روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از روش های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید. 

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : استفاده از هشتگ های محبوب و مناسب

معرفی 13 روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در افزایش لایک پست های اینستاگرام ایفاء می‌کنند. سعی کنید برای تمام پست هایتان هشتگ مرتبط و محبوب انتخاب کنید و برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ های مرتبط را اضافه نمایید. این هشتگ ها سبب می‌شوند تا پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات مرتبط با پست شما به آن ها برخورد کرده و پست شما را لایک کنند. دقت کنید که هشتگ های شما باید جالب و پر جستجو باشند. پس توجه به هشتگ ها یکی از اصلی ترین روش های افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

منبع

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 337 تاريخ : 25 فروردين 1399 ساعت: 20:8

بهترین نوع ایزوگام

بهترین نوع ایزوگام

چگونه میتوان بهترین نوع ایزوگام یا بهترین برند ایزوگام را در بازار شناسایی کرد.خیلی از کارخانه های تولیدی ایزوگام که خود را بهترین معرفی میکنند و لقب بهترین برند ایزوگام رو به خود اختصاص داده اند به جرات میتوانم بگویم که کذب است.

چگونه میتوان بهترین نوع ایزوگام و برند ایزوگام را از بین صد ها کارخانه تولید کننده ایزوگام پیدا کرد؟

حتی کارخانه های تولید کننده های معتبری نیز در بازار وجود دارد که کیفیت محصولات آنها برای هر پارت یا به اصطلاح هر پخت تغییر مینماید.

نصابان ایزوگام بارها از درجه دو بودن ایزوگام هنگام نصب بهترین نوع ایزوگام صحبت می نمایند.

که شاکی از کیفیت پایین قیر یا پلیمر، نازک بودن فویل که هنگام نصب از عایق جدا می شود.با وجود اینکه برند جزء بهترین و نامی ترین عایق رطوبتی در کشور محسوب میگردید.

بارها از کارخانه های معروف و نامی عایق رطوبتی درجه دو و درجه سه به عنوان درجه یک برای این مجموعه ارسال شده که بار دوباره به کارخانه مرجوع شده است.

برای مشاهده بهترین مارک ایزوگام به سایت izogamco.com مراجعه کنید.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 426 تاريخ : 24 فروردين 1399 ساعت: 18:58

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :